marți, 23 martie 2010

MILE CARPENISAN


Top25.ro


                                                    

Nu stiu cine-i de vina si din pacate nu mai conteaza,insa acum cind scriu rindurile acestea,pling.Nu pot exprima in scris ceea ce simt,este prea putin ceea ca as putea scrie ,dar jur din nou asa ca voi face in continuare tot ceea ce tine de mine pentru binele pacientului.
Mile,facea parte din viata mea de zi cu zi,la fel ca si alti reporteri ,redactori .
Pacat,a mai plecat un OM BUN.
Sistemul sanitar este bolmav,iar cei din sistem sint contaminati la rindul lor...Mile ,,ESTE,, un OM,inca este! ! !,PLING,si degeaba pling-a plecat dintre noi...Semnale de bine nu sint din sistem,in parte corupt,cu paturi putine,si pacienti multi,cu sub-finantare si din pacate cu SPAGa.
BALCANIADA,la care participam nu ne lasa sa intraM si la europene sau la MONDIALE,spaga este ciudat de legala.In dreptul civil sau penal exista ca IZVOAR DE DREPT:CUTUMA.Ce-i asta?Este ,,obiceiul,, in termeni profani......Deci daca X se intilneste cu Y ,rezulta ca dr.-ul Z ,are urmatorul pret.....Dar ,pretul,de cele mai multe ori il fac cei mici,infirmieri sau asistenti...De ce ?Vreau sa va vad intrebindu-l pe dr. Z:CIT COSTA?
Si totusi,avem drepturi pe care nu ni le cunoastem cu toate ca platim taxe.....
MILE ,dupa HORIA TECUCEANU a fost si este inca o intrebare pentru sistem.....
"Mi-ar fi placut sa nu fiu din carne si oase, pentru ca alea se strica, cu timpul. Am iubit, am zambit si am plans, am avut partea mea la paguba, iar acum, cand lacrimile au devenit substitut pentru bucurie, ma uit in urma si ma amuz" Mile Carpenisan.
MILE, eu nu pot decit sa pling si sa sper.....si totusi sintem din carne si oase...
      STIAM DE IERI DAR N-AM VRUT SA CRED.....speram ca este din nou o stire de cacat....si TOTUSI...
     MILE PE PITICU.RO

2 comentarii:

Anonim spunea...

Degeaba,el s-a dus ......Raminem noi cei care putem,daca vrem sa schimbam sistemul.....

Anonim spunea...

IN ROMANIA SE POATE MURI CU ZILE