luni, 6 august 2012

Te iubesc

"Te iubesc"?Cit de des sau cit de usor o spui?
    Nu uitati sa spuneti :Te iubesc!,cit mai des posibil!Niciodata nu-i prea mult sau prea des insa e posibil sa fie prea tirziu! Cei care zic ca asa nu-si mai face efectul,mint ori sint lasi!
     Nu-s eu vreun "meşter"intr-ale dragostei dar stiu sa iubesc :).Pina azi n-am avut reclamatii...
     Azi scriu pentru cea mai draga sotie,mama ,prietena,confidenta pe care-am avut-o vreodata,pentru cea care mi-a fost un "prag"in viata,un "prag"norocos.
     Viata ne fute,ne da palme si picioare-n dos dar tine doar de noi sa le acceptam(sau nu) si sa mergem mai departe.
      Viata mi-a tras'o si m-a incercat in draci!Din fericire nu sint singur:o am alaturi pe ea!
De cite ori ne despartim nu uit sa-i spun ca o iubesc!De ce? Pentru ca viata-i curva si cine stie daca nu-i ultima oara ?
      Te iubesc ......

Niciun comentariu: