vineri, 13 iulie 2012

Twitter fara cocalari

Stau si ma gindesc la...dependenta de "social network".Am ajuns sa adorm pe twitter si sa ma trezesc cu acelasi :).
   Am descoperit ca este mult mai simplu sa cunosti oameni noi interesanti folosind twitter-ul.Daaa,unii o sa spuna ca sint ciudat,ca am uitat de HY5,de mirc si mai ales ca diminuez importanta Facebook -ului.
   Nu ma intereseaza,eu iubesc twitter si doar pentru faptul ca ai la dispozitie o avalansa de link-uri ,dupa gust :)
   Sa vad ce zic persoanele dragi mie,mentori,guru media,alisteri,vedete,prieteni si dusmani este o placere "vinovata"pe care mi-o "cultiv"de cite ori pot :).
Unde mai pui ca nu-s "cocalari"p'acilea :).Eventual "domnite ratate" :(
     Sa va spun ca un RT,un DM ,un MENTION sau un mic FAVORITE ma ridica sau ma coboara? Nu va spun :).
Pot spune ca pe twitter mi-am facut prieteni la care nici nu visam :)
Va multumesc :)
Ps.
Completati voi spatiile libere:
"TWITTER-ul nu-i pentru ________ !

Niciun comentariu: