joi, 1 martie 2012

MIHAI MARGINEANU in LAS FIERBINTI

Citi bani ia MARGI' pentru maimutareala din copac oare?Zice presa ca a stat 5 ore intr-un copac :))

     "Cinci ore a stat Mihai Mărgineanu într-un copac, cu o cracă între picioare, la filmările pentru "Las Fierbinţi".
Cântăreţul, care-l interpretează pe povestitorul care spune pe muzică evenimentele din sat, a trecut prin multe păţanii la filmările serialului de la Pro TV.
Pentru trei luni, echipa serialului "Las Fierbinţi" a stat departe de casă, în mijlocul localnicilor din Fierbinţi Târg, din judeţul Ialomiţa.
Au locuit în casele localnicilor şi chiar au trăit ca ei, iar rezultatul se vede în serialul ce debutează astăzi, de la ora 20.30. Colaborarea cu localnicii s-a lăsat cu amintiri amuzante.
Mihai Mărgineanu a sensibilizat inimile femeilor din sat şi s-a întors acasă cu 14 borcane de zacuscă, iar întreaga echipă a fost răsfăţată cu cartofi prăjiţi şi salată de roşii.
"Toată echipa şi-a cumpărat de acolo saci întregi de roşii, vinete, ardei. Am luat şi pentru rude, pentru că acolo erau fără chimicale şi foarte ieftine", dezvăluie actorul Costi Diţă, interpretul lui Giani în serial.
Peste 20 de case, căminul cultural, primăria, şcoala din localitate, biblioteca, cârciuma, magazinul central, uliţele şi împrejurimile - câteva dintre cele mai importante locaţii în care echipa a filmat zi de zi.
În crâşma lui Bobiţă (Mihai Bobonete), singurele elemente noi sunt sigla barului şi ghereta tonomatului în care stă menestrelul Margineanu. Regizorul Dragoş Buliga spune că la Fierbinţi a legat prietenii cu localnicii şi că s-a adaptat mediului de acolo.
"La început au fost puţin speriaţi, fiindcă au crezut că am venit să râdem de ei, de sat. După ce au văzut mai mult şi ne-au cunoscut mai bine, s-au liniştit". În plus, pentru că echipa a petrecut mult timp acolo, s-a adaptat la obiceiurile locului.
"La un moment dat am rămas fără ţigări şi, trecând printr- o curte, mi-am dat seama că peste tot sunt agăţate frunze de tutun. Am întrebat: «Ce faceţi cu ele?». «Păi, ce să facem, le fumăm». Şi aşa am început şi noi să ne facem ţigări", îşi aminteşte regizorul.

Niciun comentariu: