sâmbătă, 2 iulie 2011

NU TE DU LA BUDA PRIMARIEI ORADEA!

 Prietenii stiu ca zilele trecute am avut treaba pe la primaria ORADEA.Timpul petrecut pe acolo mi-a adus in atentie diferite nevoi:aceea de a-mi satisface foamea,setea si nevoia de eliminare a unor lichide ....Daca setea am reusit sa o rezolv cu o cafea la automatul din hol,cu doar 70 de bani,minune automatul a dat chiar si rest,cu foamea nu am avut ce sa fac:musai o fo" sa ies si sa-mi cumpar oarece de p'afara.Da nu'i bai ,ca o fo' buni' cocondelele de la STEF,.Si dupa cum zisai,baui cafei si mincai cocondele pe betoanele de la intrarea principala.Am avut chiar parte de intransigentii promiscuitari:ce faci ba" aci,mio" zis ?unu".Dupa lamuririle de rigoare mo' lasat dracului sa astept mai departe.Da' draq nu doarme:unde-i BUDA?Dupa cautari minutioase am reusit sa o gasesc,avea chiar un afis ca este cu larga adresabilitate:si pt. persoanele cu disabilitati.SURPRIZAAAA,inauntru parea ca hunii si-au adapat calutii pe acolo....Am stat si m-am gindit cum se vor descurca cetatenii ce doresc sa-si depuna ceva cereri8 pe acolo fara colac,fara hirtie si mai ales cum vor reusi cei cu probleme fizice sa tropaie printre ambalaje si gunoaie?
 Bunul simt si lipsa de igiena din acel loc m-a luat de mina si m-a sfatuit sa mai astept.......
Printre putinele lucruri bune savirsite de al vostru PRIMAR BOLOJAN,lucruri vazute  de un taran ,EU,a fost acela ca pentru a-mi schimba certificatul de nastere gresit de autoritati in urma cu aprox. 100 de ani am stat cam 2 ore!!!Recordul acesta se pare ca este o constanta la serviciul unde am fost trimis...DECI FELICITARI!

Niciun comentariu: