marți, 6 aprilie 2010

BARACK OBAMA

        Au cautat oua si iepurasi in parcul din jurul CASEI ALBE,mare brinza...Sa vedeti negrii nostrii cum au cautat oua si bani plus colaci pe la casele romanilor!!!Nu puteai inchide usa ca o alta haita dadea navala cu urari de genul :CRISTOS A NASCUT...!?sau A'NVIAT HRISTOS,NE DATI OUA?
M-au cautat niste rude si am tresarit de cit de civilizati erau,sunindu-ma...din categoria neamurilor proaste,care stiu de tine doar ca sa se invite sau ca sa le dai bani...Perfect,tocmai ma pregateam sa le spun ca sint plecat undeva,cind imi spun ca n-ar fi sunat daca usa nu era inchisa....deci n-am scapat,cum era sa le spun ca nu-s acasa?
           Dupa plecarea lor ,uitindu-ma cu parere de rau la ce au mai lasat in uma ,am promis ca la anul o sa-l chem pe COPERFIELD sa schimbe VINUL SI TUICA IN apa ,MIELUL IN ciine iar ouale in oua cu par.....

Deci la intrebarea cunoscutilor :cum ti-ai petrecut? am  ramas doar cu un raspuns in doi peri,ceva de genul"acasa cu familia si rudele"""...Dar promit ca la anul voi merge, daca am timp liber, in vizita si nu voi ierta nici una din aste rude de ciocolata urit mirositoare.
Cum naiba stim noi romanii sa ne inbuibam si sa profitam in fiecare zi ,dar mai ales in zilele de sarbatoare?

Niciun comentariu: