marți, 1 septembrie 2009

FUCK ELEKTRICA

Azi merg la fraieri din nou .Sa vedeti ca inca nu-i gata !!??
De ce ?Pai nu-i aici seful......Da daca sar la cap cu ceva?......totusi veniti joi,cred ca va fi bine..Apoi cit mai dureaza pina cind am curent?Pai mai dureaza citeva saptamini....Te enervezi si le dai o clanta din picioare......Pai s-ar putea sa nu dureze chiar atit..OK!!!!
    Te iei de mina si vrei sa pleci....In parcare un BOU se-ncoarda la un amarit care parcheaza un triciclu modest....:;
-Bai ,da n-ai loc sa parchezi dracului in alta parte?
-Pai,ma scuzati da' ieri am vrut sa parchez in curtea interioara ,stiti,am o problema cu deplasarea..am un handicap locomotor....colegul dv-stra m-a dat afara....
-Dute draq,cu trotineta ta cu tot handycapatule...!!!!!!!
     Bai ,si cind vezi ca o societate de stat ce are monopol in domeniul ei isi bate joc de tine omul apt de munca si de urcat pe scari zici da-i draq ..si te ambitionezi...Da cind  vezi pe bietul om pentru care oricum urcatul a 2 etaje este o aventura,ca este jignit si sicanat de un GARCEA de cacat nu te-ntorci si-l bagi in masa?
Devenii un ZORRO,VARIANTA MIORITICA:
-Da'tu fraiere...cretin ce esti ,nu ti-e rusine PORCULE SA TE ADRESEZI ASA UNUI om ,client al firmei ,unui om cu dizabilitati?
-Da ,tu ce te bagi?
Dupa o mica prezentare si un schimb de amicale,sutez si marchez:
-Priveste aici si plingi....scot legitimatia si i-o bag sub nas....Bilbe ,scuze si solicitudine..respect en-gros,ma scuzati,n-am stiut...
  Loc de parcare rezervat,promisiuni de ochi in 4 la triciclul amaritului si autocritica de rigoare.....asta-i rezultatul....
  Ironia soartei,intre timp locul de parcare era vinat de un Q7 si un Kompresor..smecheri ce cautau loc de parcare dar fara sa aiba treaba prin zona....Instant se desteapta si-i fugareste cu:Nu va este rusine dom'le nu vedeti ca aici este un handicapat??????
  Amaritul imi multumeste si-mi promite  ca se va adresa asociatiei cu o reclamatie.....
Dupa ,ma uit sa vad daca ELECTRICA asta are in parcare locuri rezervate pt. pers. cu handicap...NICI 1
Particularii sint amendati pt asa ceva si ma gindesc  cu groaza cum va urca 2 etaje OMUL .......
    Deci legea-i lege si-n fata ei sintem egali..Da uni-s mai egali....
FUCK YOU      LEGE DE CACAOOOO....!!!

Niciun comentariu: