marți, 27 martie 2012

Lacrimi pentru MEDA


Sint trist si la aceasta ora fac bilantul muncii mele,cu satisfactii si dezamagiri.De ce?... Astazi ne-am luat ramas bun de la cea care a fost o colega,o prietena ,de la MEDUTZA noastra :(((
De 15 ani a fost un membru de baza a SMURD-ului.O tipicara spuneau unii,o bagacioasa "mica" :)),o colega principiala...O "fata" care n-avea somn noaptea:intotdeauna avea ceva de completat,de frecat,de scris sau de comentat :))
Unii o priveau cu "frica"atunci cind ceva nu era in "regula" n-avea mama,n-avea tata:intrai in gura ei...De ce? Pentru ca asa cum ziceam era o perfectionista.Toti avem plusuri si minusuri:la ea,dadea cu plus calculul:)).
Viata si sentimentele din privat nu le-a amestecat cu profesionalul.Cind cineva avea o problema si o ruga sa-l ajute,asa cum spuneam trecea peste orice .
O vreme a lipsit dintre noi si totusi am simtit-o aproape,in multe actiuni ale noastre o aminteam:"MEDA facea asa ....daca era de fata..."
Este tirziu pentru multi dintre noi sa spunem ce simteam pentru ea si totusi sint convins ca STIA ceea ce-am simtit :((
Scriu aiurea si fara noima,sint trist si tristetea mea se rasfringe asupra familiei mele fara sa vreau.Nu este prima oara si sint convins ca nici ultima oara,cind familia din privat va fi alaturi de mine respectindu-mi sentimentele.Cu un "drum" le spun din nou ca-i iubesc :))
Dar cea mai mare satisfactie am avut-o cind am vazut cita lume a considerat ca merita sa-si "rupa" din atit de pretiosul timp pentru a fi alaturi de MEDA !
"Ziua SMURD-ului" a fost azi,chiar daca una "neagra" pentru noi.Am simtit solidaritate si colegialitate asa cum n-am simtit niciodata:am dovedit ca sintem o FAMILIE!Daca cineva ar fi cerut medicilor ,asistentilor,infirmierilor, de la SMURD BIHOR ,de la SPITALUL JUDETEAN ORADEA sau de la AMBULANTA BIHOR sa fie uniti ,nu cred ca ar fi reusit.Colegii de la ISU BIHOR ,pompieri si paramedici au fost alaturi de noi ,fiecare asa cum a putut:in garda de onoare sau cot la cot cu noi.Toate acestea au fost spontane si din suflet.
MEDA A REUSIT SA NE ADUCA PE TOTI LINGA EA si-i multumesc...inca o data!!!
Nu mai pot scrie prea multe la aceasta ora ,sint inca sub efectul celor petrecute ...
In tot ce-am scris am folosit timpul "trecut" pentru ca asta-i realitatea dar despre MEDA vom vorbi mereu la PREZENT!!
DUMNEZEU sa te odihneasca !!!!!

2 comentarii:

catalin spunea...

Dumnezeu sa o ierte..

Reli Babiciu spunea...

 Trist s-a stins in mod sigur ,o femeie deosebita poate caruia nu i s-a spus nici macar o data ce importanta si de utila este acolo unde este ...care s-a dus la solicitari chiar daca uneori nu se simtea bine ...Dragi colegi ...suntem buni doar cat putem da tot ce e bun in noi ...dupa aceea ne plangem putin unii pe altii,lasam un gol in sufletul celor care ne iubesc si apoi cautam printre stele lumina .Dumnezeu sa o odihneasca si sa mangaie sufletele celor care o plang ...!