duminică, 4 martie 2012

AMINTIRI DIN PREZENT

   Care este ultima carte citita?
Citi dintr noi pot spune cu mindrie ca tocmai au citit cartea unui "vecin"?Cartea unui "tip"pe care desi nu-l cunosti,stii sau crezi ca-l cunosti.
    Da,am citit,inca o carte :),o carte ce-mi aduce aminte de DRUMES,de CISMIGIU&COMP.,de best seller-uri de mult consumate cu aviditatea adolescentului pripit,doritor sa "arda"etapele vietii.
     Cartile "tineretii"mele au fost destul de inspide comparativ cu cartea lui GRATIAN LASCU:n-aveau tigari,doguri si mai ales droguri.Aveau insa ,si ele,dragostea adolescentina.Mai putin explicita insa.Si totusi fara sa fac prea mari eforturi,ma regasesc in ea cu toate framintarile de liceean.Am descoperit dragostea demult,odata cu REVOLUTIA.
      Framintari adolescentine,razvratiri,rataciri,peregrinari prin casele si sentimentele prietenilor,iubiri de-o clipa,de-o zi ,iubiri de-un pahar sau de mai multe,zvicniri platonice,carnale,unul pleaca-altul vine.....
      Si totusi recunosti fapte,locuri,cluburi,statiuni,oameni si realizezi ca toate acestea se intimpla azi,aici si acum....si-ti place,chiar daca tu nu le-ai trait.
     Mi-am promis ca o voi citi,macar de doua ori si asta nu cu pauza de 20 de ani :).
     Nu pot spune mai multe acum,sint obosit .Si mult prea satul de aceasta hazna pe care (din bun simt sau de rusine?),societate.
Am uitat:da,mi-a placut!

Niciun comentariu: