joi, 1 martie 2012

ADEVAR SAU MINCIUNA?

Ca mai toti blogatii am si eu cont pe FACEBOOK.Caut si incerc sa interactionez cu lumea din jur,cu colegii si cu cititorii.Particip si scriu in diferite grupuri:profesionale sau pasionale.
Cei care ma cunosc stiu ca nu sint rau in esenta mea si cu atit mai putin rau intentionat cind vorbesc despre relatia mea cu colegii de la ambulanta bihor in particular si de la orice alt serviciu de ambulanta in general.Si totusi,nu pot sa nu pun la indoiala sinceritatea lucrurilor spuse-scrise pe internet.
Dar despre ce vorbesc va ve-ti intreba,nu? Ei bine iata un mesaj primit si bineinteles citit :

"O COLEGA, o MAMA, un OM are nevoie de ajutorul nostru.Acesta este un mesaj din partea colegilor Serviciului de Ambulanta Judetean Prahova. Colega noastra CARMEN LUPU, cu peste 30 de ani vechime in acest serviciu, se afla in fata uneia intre cele mai grele situatii prin care poate trece o mama: fiica ei Roxana in varsta de 27 ani a fost diagnosticata in urma cu 8 luni cu leucemie acuta limfoblastica......"
Avind in vedere ca stiu ceea ce inseamna aceasta boala si in general daca nu pot ajuta nu incurc,am citit si eu si o sa dau mai departe acest apel.
Cu toate acestea nu ma pot opri sa nu remarc un lucru interpretabil:pe linga linck-ul cu diagnosticul fetei ,pe ling
a conturile in care se pot dona bani ne este prezentat si un link care te duce ,surprizaaa :la un formular gata completat cu 2%PENTRU AMBULANTA .
De ce oare daca doresc sa-si ajute colega ,nu s-au putut abtine din a-si face ''reclama'' ?

Asta cu atit mai mult cit si pentru SMURD si pentru AMBULANTA sint 2 conturi unice pe tara? De unde naiba si mai ales cind vor putea sa extraga sumele cuvenite SAJ-ului judetean sumele aferente?Mai ales ca se afirma in mesaj ca ACUM este nevoie de ajutorul oamenilor ?Nu va fi tardiv ?

Niciun comentariu: